Home E-commerce 5 Winkelspecialisten delen hun ideale tips jouw webwinkel

5 Winkelspecialisten delen hun ideale tips jouw webwinkel

by moneywithinternet
e-commerce-tips

Met de typische winkelwagenverlatingspercentages die rond de 68% schommelen – een mix van zowel nieuwe als terugkerende consumenten – wilt u alles doen wat u kunt om zowel nieuwe klanten te krijgen als om ze nog meer geld te laten uitgeven en ook om te transformeren wanneer ze terugkomen.

Hier zijn een aantal fantastische tips van een aantal van de scherpste geesten in de marketing en ook e-commerce industrie om u te helpen extra herhalingsbedrijf in uw on-line winkel te rijden.

1. Creëer een loyaliteitsprogramma

“Beloon klanten voor hun loyaliteit. Het ontwikkelen van een engagement abonnement op uw winkel is een extra middel om de conversies van uw huidige klanten te verbeteren en hen tegelijkertijd te compenseren voor hun herhalingsaankopen.

Het maken van een commitment programma kan net zo eenvoudig zijn als het vervullen van klanten bij hun 2e aankoop in uw winkel of na een vast bedrag in dollars. Uw winkelrapporten maken het heel gemakkelijk om te zien wie uw ideale consumenten zijn door de waarde van de dollar en ook door de totale verscheidenheid aan bestellingen”.

2. Focus op het opbouwen van de klantentelling

“Vertrouwen is de lijm van een succesvolle langetermijnrelatie, of het nu gaat om een relatie tussen romantische partners of een detailhandelaar en ook hun consumenten, en het komt ook voor dat het een volledig natuurlijk resultaat is van zowel oprechtheid als uniformiteit.

Het vertrouwen van de consument is de allereerste stap naar de ontwikkeling van een merknaam evangelist die hun positieve ervaringen zeker zal delen met hun familie en vrienden. Volgens een recent onderzoek van Forbes suggereerde 81% van de deelnemers dat hun vrienden en familie rechtstreeks invloed hebben op hun aankoopkeuzes. Dat is een fantastische troef voor verkopers die het vertrouwensfonds van de consument kunnen winnen”.

3. Investeer niet te vroeg in betaalde advertenties.

“Als je eenmaal een constante, voorspelbare stroom van verkeer beschikbaar hebt, kun je je gaan concentreren op het verbeteren van de klantervaring en ook op conversies, en nog veel belangrijker, het opvangen van e-mails om te bouwen en het ondersteunen van een e-mailchecklist.

Je hebt misschien al veel goede ideeën over Facebook-advertenties gehoord, maar ik raad aan om je in eerste instantie niet te concentreren op het betaalde Facebook-verkeer. Facebook is prachtig voor het aansturen van websiteverkeer om leads te creëren, die je geleidelijk aan kunt omzetten in klanten. Toch is het betaalde websiteverkeer in de zoekmachine meestal nog meer in de trechter van de aankoopintentie en zal het zeker veel betere resultaten opleveren voor e-commerce sites”.

4. Beantwoord alle vragen op elk platform

“Beantwoord alle vragen en geef snel antwoord op opmerkingen! Op de hoogte blijven van uw social media sites, e-mails en ook website-opmerkingen is een van de gemakkelijkste manieren om de verbinding na de verkoop te maken”.

5. Overlevering in alles wat je doet

“Als u kunt [onderbeloven en ook overleveren], zal uw retentiegraad en de beoordeling van internetpromotors zeker naar de hemel gaan, hoeft u niet zozeer op te scheppen als wel ‘een merknaam op te bouwen’ door uw publiek voortdurend te storen met ‘remarketing’ en ook ‘branding’ campagnes”.

Leave a Comment