Home Lokale Bedrijven Hoe maak je gebruik van Google My Business voor regionale reclame en Marketing?

Hoe maak je gebruik van Google My Business voor regionale reclame en Marketing?

by moneywithinternet
google my business

We hebben dus eigenlijk ontwikkeld dat Google My Business niet uw bedrijfsprofiel is, maar een apparaat waarmee u uw organisatieaccount verbetert om zowel de exposure als de prestaties te verbeteren. Laat de vier belangrijkste manieren waarop u deze Google My Business kunt gebruiken toe om uw profiel op Google een veel beter regionaal advertentie- en marketingapparaat te maken.

1. Betrekken met consumenten

Er zijn veel methoden die consumenten kunnen gebruiken om met uw bedrijfsprofiel te communiceren, en u gebruikt uw Google My Business-account om hen er weer bij te betrekken. U kunt reageren op evaluaties, zorgen over oplossingen, het mogelijk maken om direct te communiceren en ook gekoppelde signalen opzetten. U kunt zelfs gebruik maken van Google My Business om artikelen te publiceren in uw Bedrijfsaccount, zoals u dat ook zou doen met Facebook en andere social media-systemen.

hoe gebruik je google mijn bedrijf gmb dashboard-bloward
In het configuratiescherm van Google My Business kunt u reageren op beoordelingen, artikelen vrijgeven en ingaan op vragen die in uw organisatieaccount worden gesteld.

2. Markeer uw service

Een Business Account alleen al heeft minimale details over uw bedrijf. Maar met uw Google My Business account control panel, kunt u uren, een link naar uw site, items en ook prijzen, koppelingen en andere informatie die uw organisatie speciaal maken. U zult zeker ook gebruik maken van uw Google My Business om bewerkingen en updates uit te voeren als dat nodig is.

hoe gebruik te maken van Google my Business supply details homesmith oplossingen llc.png
Een compleet Service Account levert een complete foto van uw bedrijf, inclusief de beste eigenschappen, direct in de SERP.

3. Verkrijg inzicht

U kunt het Google My Business-controlepaneel gebruiken om belangrijke inzichten te verkrijgen over uw publiek en de lokale zoekprestaties. Op het tabblad Analyse van het systeem kunt u zien van welke zoekopdrachten consumenten gebruik maken om uw bedrijfsprofiel te vinden, of ze u nu op Google Maps of Google Look hebben gevonden, een overzicht van de acties die u hebt uitgevoerd en hoe uw foto’s worden uitgevoerd, in tegenstelling tot verschillende andere profielen in uw groep. Houd er ook rekening mee dat er middelen zijn om de kliks van een bedrijfsaccount te volgen met behulp van UTM-criteria en ook Google Analytics.

4. Voer lokale SEO uit

Net zoals Google algoritmes heeft voor het beoordelen van zijn advertenties en sites, heeft het ook een algoritme voor het rangschikken van organisatieprofielen. Via uw Google My Business controlepaneel kunt u zoekzinnen integreren in uw Bedrijfsprofiel en andere optimalisaties uitvoeren om het te helpen bij het beoordelen van de resultaten in de buurt, die we hierna gaan behandelen.

hoe gebruik je google mijn organisatie 3 pack lokale ranking geek team
Google My Business kan u helpen uw Organisatie-account te verbeteren om te verschijnen in het felbegeerde 3-Pack.

Leave a Comment